Co w artykule:

  • Czynniki rankingowe
  • Nazwa domeny
  • Tytuł strony
  • Pozycjonowanie lokalne
  • Tekst na stronie

Jeśli prowadzisz sklep internetowy od dłuższego czasu, Twoja firma najprawdopodobniej znajduje się już na listach wyszukiwarek, jeśli dopiero zaczynasz prowadzić działalność i masz nowy sklep internetowy, musisz dodać go do katalogów wyszukiwarek, a następnie ustalić w jaki sposób Twój sklep internetowy ma uzyskać wyższą pozycję na listach wyszukiwania dla wysyłanych przez użytkowników zapytań. Sprawdź co możesz zrobić aby Twój sklep zajął wysoką pozycję w rankingu wyszukiwania lokalnego

Podstawowe czynniki rankingowe mające wpływ na pozycjonowanie sklepu internetowego

Wszystkie przedstawione czynniki odgrywają niebagatelną rolę i mogą pomóc Ci poprawić Twoją pozycję. Szczególnie ważnymi są: tekst tytułu strony, tekst nagłówków h1, oraz precyzyjny opis słów kluczowych w meta description, treść strony (unikalna treść posiadająca co najmniej 600 słów), opisy zdjęć zawarte w atrybutach alt, zewnętrzne i wewnętrzne linki itp. Lecz poza tym można wyróżnić czynniki, które wpływają na pozycjonowanie lokalne:

  • Domena: Nazwa domeny powinna być łatwa do wypowiedzenia i zapamiętania, jeśli Twoja firma ma wiele siedzib, nie musisz tworzyć oddzielnych domen, (np: bronowice.ekorado.pl lub kozlowek.ekorado.pl), ponieważ każda z nich będzie miała podobne treści, lepiej będzie jeśli stworzysz osobne podstrony poświęcone jednej lokalizacji, tak aby każda była inna i miała inny numer telefonu.
  • Tytuł strony: musi być dobry i szczegółowy – umieść w nim nazwę firmy, jej typ oraz adres – np. „Ekorado – drogeria z kosmetykami naturalnymi Kraków Bronowice”, (w przypadku wielu siedzib firmy, na każdej ze stron umieść inny adres np. „Ekorado – drogeria z kosmetykami Kraków Kozłówek ), adres musi być szczegółowy z nazwą dzielnicy lub osiedla, lub inna potoczną nazwą, musi dokładnie charakteryzować miejsce gdzie zlokalizowana jest Twoja firma.
  • CDN….
Pozycjonowanie sklepu internetowego
Pozycjonowanie sklepu internetowego

Dodaj komentarz